مشاركت كامل مردم در انتخابات، به يك قدرت سياسي تبديل خواهد شد

امير سرتيپ فرزاد اسماعيلي در مراسم صبحگاه مشترك اين قرارگاه اظهار كرد: فرمانده معظم كل قوا در سخنراني خود در 14 خرداد در حرم امام راحل به سه مطلب اساسي "خودباوري"، "خداباوري" و مردم‌باوري اشاره كردند و فرمودند اگر از خودباوري به خداباوري برسيم، به مردم‌باوري نيز خواهيم رسيد.

وي با اشاره به در پيش بودن انتخابات رياست جمهوري تأكيد كرد: روز 24 خرداد، واقعه‌اي بسيار مبارك است لذا انتظار مي­رود تا خلق حماسه سياسي ديگري در اين روز تحقق يابد.

امير سرتيپ اسماعيلي در ادامه اظهار داشت:‌ زماني كه همه ما در يك مسأله‌اي با يكديگر مشاركت و همكاري داشته و به هم اعتماد كنيم، اين اعتماد و مشاركتمان در بين اقشار جامعه به سرمايه اجتماعي تبديل خواهد شد كه مهم­ترين شرط لازم براي توسعه نظام اسلامي نيز همين سرمايه اجتماعي است.

وي با بيان اين­كه يكي از مصاديق اين سرمايه اجتماعي، انتخابات است، خاطرنشان كرد: اگر اين سرمايه اجتماعي با انتخابات در يك جامعه اسلامي به­وجود بيايد و چنانچه اين جامعه اسلامي اقتداري مثل جمهوري اسلامي ايران داشته باشد؛ ارزش و اقتدار اين جامعه زياد خواهد شد و به همين دليل بايد يك انتخاب اصلح داشته باشيم.

امير سرتيپ اسماعيلي با بيان اين­كه انتخاب اصلح داراي دو وجهه است، خاطرنشان كرد: وجهه بيروني انتخاب اصلح از طريق رسانه‌ها شكل مي‌گيرد و وجهه دروني آن نيز وجهه‌اي تفكري دارد كه بهترين الگو براي آن، فرمايش فرماندهي معظم كل قوا است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوايي خاتم‌الانبيا(ص) با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در 16 ارديبهشت سال جاري و همچنين 18 فروردين در جمع فرماندهان و نظاميان در مورد انتخابات اظهار داشت: اين بيانات هم توصيه است و هم اهميت بالاي انتخابات را به­عنوان يك سرمايه اجتماعي نشان مي‌دهد.

وي با تأكيد بر لزوم شركت نكردن نظاميان در مناقشات و تبليغات سياسي كانديداها گفت: مشاركت در يك انسجام پرشور، هم تكليفي است بر گردن نظاميان و هم يك دستور نظامي است. نظاميان بايد دقت داشته باشند كه بر اساس قانون، فعاليت نيروهاي مسلح و ورود آنان در دسته‌بندي‌ها و مناقشات سياسي انتخاباتي ممنوع است لذا بايد از شركت در اين مناقشات خودداري كنند چراكه در اين صورت بخش امنيتي كشور متضرر خواهد شد.

وي با بيان اين­كه رهبري همواره تأكيد داشتند كه رأي دادن به هريك از اين كانديداها به معني رأي دادن به جمهوري اسلامي ايران است، گفت: افراد بايد تلاش داشته باشند كه خودشان انتخابي اصلح انجام دهند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوايي خاتم‌الانبيا(ص) با اشاره به برگزاري چهارمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا نيز اظهار داشت: همانگونه كه از اسفند سال 77 شاهد هستيم براي آباداني و شكوفايي شهرها و روستاها نمايندگاني از اين شهرها و روستاها انتخاب مي‌شوند. بنابراين حضور پرشور در اين انتخابات و همچنين انتخابات رياست جمهوري براي ما علاوه بر اين­كه يك قدرت سياسي به ارمغان مي‌آورد، اخلاق اجتماعي و شهروندي ما را نيز به همگان نشان مي‌دهد.

وي با تأكيد بر اين­كه حضور پرشور در انتخابات ملاكي براي ارزيابي توزيع قدرت در جامعه است"، اظهار نمود: مشاركت مردم در انتخابات بطور كامل به يك قدرت سياسي و همچنين حفظ روحيه سلحشوري و در نهايت حفظ نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران تبديل خواهد شد.

امير سرتيپ اسماعيلي در پايان گفت: در مجموعه پدافند هوايي خاتم‌الانبيا‌(ص) حتي يك نفر نيز نبايد بدون رأي باشد، چراكه رأي دادن هم تكليف و هم وظيفه است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا